Thursday, February 18, 2010

PEJABAT PESURUHJAYA SUKAN

Ni masa aku kerja kat Pejabat PesuruhJaya Sukan, masa majlis pertukaran bos.Ni kek aku sponsor sempena hari ibu,buat sekaligus la.Yang tengah memotong tu golongan ibu-ibu lah kiranya termasuklah aku.hahahah
Dari kiri Kak Sal, dia ni kerani bahagia pentadbiran. Sebelah dia tu Kak omil, kak Omil ni very sporting,best sangat dia. Dia ni suka tolong orang,suka bagi nasihat,memang best sangat.Petang-petang dia la cikgu erobik aku.Kita orang kalau petang-petang suka g bilik Gim untuk buat erobik, aku wat erobik memang berkesan kurus gak la aku lepas erobik tu.Yang tudung putih tu lah kak eida,dia pun best gak sporting gak,memang best la dia la geng aku kita orang selalu makan sesama,memang best.Yang baju kuning berdiri tu Diana,aku tak der la rapat sangat ngan dia sebab dia bahagian lain. Yang duduk lak Kak Nor,dia ni wanita polos,dia ni pun sporting gak, memang best.
Dari Kiri Kavi, yang sebelah dia tu Kak umie(kak atas tadi dah citer),sebelah kak Umil tu kak Ana, aku tak de la rapat sangat sebab dia baru jer masuk department aku, sebelah aku tu Hajar, dia la best friend aku masa kat PJS, selalu la dok bergosip ngan dia,macam-macam hal





Awet cun yang berdiri tu Kak Ruby,dia setiausaha Dato'.Kakak ni pun best gak







No comments: